Dagens brasseskämt (a piada brasileira do dia)

Kvalitén på våra brasseskämt kan variera rätt så rejält - vi har några riktiga bottennapp på lager - men dagens brasseskämt är faktiskt riktigt roligt!  

O Manuel chega no veterenário com um pastor alemão.
- Doutor, quero que o senhor corte o rabo do meu cachorro.
- Mas não se corta rabo de pastor alemão, explica o veterenário, por que o senhor quer cortá-lo?
O Manuel responde:
- É que minha sogra vem passar uns dias em casa e eu não gostaria que ela tivesse a impressão de ser bem-vinda.

Manuel kommer till veterinären med sin schäfer.
- Doktorn, jag vill att ni kuperar svansen på min hund.
- Men man kuperar inte svansen på schäferhundar, förklarar veterinären, varför vill ni göra det?
Manuel svarar:
- Du förstår, det är så att min svärmor har tillbringat några dagar hemma hos oss och jag vill inte att hon skall få intrycket av att hon är välkommen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se Sport Sport bloggar
    RSS 2.0