Följ med till 6th Capoeira meeting Copenhagen!

Nu är det snart dags att dra till Danmark igen! 6th Capoeira meeting går av stapeln 17-20 mars och det blir en helg fylld av capoeira, workshops, nya bekanta och massa kul! Vi kommer att åka ner på lördag morgon och stanna till söndag. Visst vill ni följa med?



Här har ni programmet:

6th Capoeira Meeting Copenhagen

Är du sugen på att följa med? Vi hyr antingen en bil (tar 7 pers) eller så åker vi tåg/buss beroende på hur många vi blir och vad som blir billigast. Anmäl er till Contra mestre Sandália (och skriv gärna en kommentar här i bloggen)!  


Want to go with us to the 6th capoeira meeting i Copenhagen? Talk to Contra mestre for the details!

Kommentarer
Postat av: Jonathan DJ

Jag vill åka med!



Om alla som verkar vara intresserade att följa med kommer så kommer nog inte en bil att räcka. Det går ju att hyra två bilar också.



Hur vi ska sova är ännu viktigare. Jag kan lätt sova på ett golv. Bara vi inte sover i en iskall bil!

2011-02-24 @ 12:10:08
Postat av: Mayra, Luta da Vida Syd

Jag har funderat på det själv också. Men jag hade inte kunnat åka med om ni åker på torsdag... det går inte för mig eftersom jag jobbar. Hade kunnat åka fredag eftermiddag.



Jonathan så här står det på hemsidan:



"Accomodation can be arranged for free, remember to bring a sleeping bag.

We're getting accommodations in a kick boxing club very close to the venue - in the heart of Nørrebro a part of Copenhagen with lots of culture party atmosphere and positive energy. You will love it - and the floor is padded - for your sleeping pleasure. "



Priser:

Standard price: All days 570kr (75€)

Single days 250kr (30€)

Pre-registration price: All days 500kr (65€)

Registration must be done before March 1st 2011

The party on Saturday is 60,- kr.

2011-02-24 @ 21:26:47
Postat av: Complicada

Hejsan!



Kleber åker inte ner förrän på tidigt på lördag morgon, dels för att vi har träning tors/fred, men också eftersom så många jobbar och inte kan åka tidigare.



Det är egentligen lördag och söndag som är roligast - mest capoeira dessa dagar. Fest är roligt också, så klart, men...



Får vi inte plats i en bil kan vi alltid ta tåget/bussen - eller som DJ säger hyra en bil till.

2011-02-25 @ 08:44:38
URL: http://www.capoeiragbg.se
Postat av: Christian Carpa

Jag vill åka med!



Jag kan åka fredag eftermiddag (och det är ju bara menimgsfullt om man är nere innan 5 när det drar igång på fredagen). Annars åker jag på lördag morgon. Det roligaste är ju att åka ett gäng tillsammans och det är ju roligt som vi ska ha.

2011-02-25 @ 20:31:22
Postat av: Jonathan DJ

Japp, såg också sen att de arrangerar sovplatser. Kleber vet nog också ett ställe vi kan sova på så det fixar sig nog. Jag har förregistrerat för säkerhets skull! Gör det innan 1:a mars om ni vet att ni ska med.



Jag tror det räcker att åka tidigt lördag och träna lördag och söndag. Men att komma dit på fredagen är ju ett intressant alternativ. Kanske vara utsövd till lördagen :-) Jag skulle kunna åka på fredag faktiskt. Samma pris också om man är förregistrerad.



Har kollat vad hyrbil på Statoil kostar. Jag såg sen att priserna gäller inom Sverige så det är kanske bäst att ringa och höra. Men i alla fall med en minibuss med 9 platser och en bil med 4 platser skulle kosta runt 6000 kr. Då är färja och bensin inräknat men dubbelkolla så jag inte räknat fel! Är det 11 personer som kommer så är det ungefär samma pris som att åka tåg.



Jag vet att Kleber måste åka hem och inte kan stanna på söndagen. Är det någon med med körkort som måste åka tidigt? Det kanske är mest flexibelt trots allt att åka tåg. Då kan man åka fredag eller lördag och komma hem tidigt eller sent på söndag...

2011-02-26 @ 22:01:11
Postat av: zara

kan man åka dit även fast man e nybörjare? eller aa, tränat ett år? :)

2011-03-06 @ 23:44:44
URL: http://zaralindau.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se Sport Sport bloggar
    RSS 2.0